maandag 8 augustus 2011

bijschrijven

Door stevig gebrek aan toegang tot internet in Eguafo, zal ik nu eindelijk wat ervaringen bijschrijven vanuit het Brussel, waar ik sinds enkele dagen weer thuis ben!

Een kleine noot over de terugkomst: wat is de stad Brussel een groot contrast met het dorpje Eguafo! Na een dag uitslapen en boodschappen doen, zijn Eric en ik maar meteen een paar daagjes naar m'n moeder gegaan op de boerderij. Heerlijk.
Ook even bijkomen van een oor-ontsteking die ik tijdens de landing van het vliegtuig heb opgelopen. Ik wist niet dat je in een tropisch klimaat verkouden kon worden en de volgende keer neem ik dus preventief een neusspray mee. Wat deed het landen zeer aan mijn oren!

Nu, hier weer wat fotootjes, en straks meer tekst.
(Bewolkt maar warm in Eguafo/Sankofa BasisSchool/Sankofa Weeshuis met kids en Belgen)
Liefs Sandra!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten